Reklamace zboží

Reklamace zboží
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud se u zakoupeného zboží objeví vada nebo nejste s produktem spokojeni, postupujte prosím podle níže uvedených pokynů:

1. Uplatnění reklamace
Pokud chcete reklamovat zboží, kontaktujte nás co nejdříve:

  • E-mail: obchod@hartshop.cz
  • Telefon: +420 723 183 302
  • Adresa: Palackého 652, Polná, 588 13

Do e-mailu prosím uveďte:

  • Číslo objednávky.
  • Popis závady nebo důvod reklamace.
  • Fotografie vadného produktu, pokud je to možné.

2. Zasílání reklamovaného zboží
Reklamované zboží zašlete na naši adresu spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním formulářem (ke stažení zde: formulář…). Doporučujeme zboží zasílat doporučeně nebo s pojištěním, abyste minimalizovali riziko ztráty při přepravě.

3. Lhůty pro vyřízení reklamace
Reklamace vyřizujeme v souladu s platnými právními předpisy, nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O průběhu reklamace vás budeme informovat.

4. Možnosti řešení reklamace
Po posouzení reklamace vám nabídneme jedno z následujících řešení:

  • Oprava zboží.
  • Výměna za nový kus.
  • Vrácení peněz.

5. Důležité informace

  • Reklamaci nelze uznat v případě, že vada vznikla nevhodným použitím zboží, nesprávnou údržbou, běžným opotřebením nebo mechanickým poškozením.
  • Při vracení peněz je částka refundována stejným způsobem, jakým byla objednávka zaplacena.

Právo z vadného plnění se nevztahuje na škody vzniklé:

  • Při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
  • Při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
  • V důsledku živelné katastrofy
  • V důsledku násilného poškození
  • V důsledku povětrnostních vlivů
  • Při provozu za neobvyklých podmínek

Krmiva je nutné skladovat v suchu, na chladném místě chráněném před slunečními paprsky a teplem. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům.